tnieves21's Activity (2742)

  • brooklynj
    brooklynjis now following deafgirlhistory.
    About 7 hours ago
  • brooklynj
    brooklynjis now following zayliberty.
    About 7 hours ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Ha a mini version of my dad bcs my dad loves corn too. I don't but he does ALOT! Bro I never even met this kid and he's so cute like I would laugh if I where there! Welp he can do him and if corn is his pacien then that's OK! ANYWHO HAVE A GREAT DAY YALL BAI!
    2 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Wow part of this is cool part of it isnt.. well first THE CLIMATE! But hey history is being made! I mean ok😭. Lets just be careful on what we do! Because this is just chaotic.. sometimes the truth must be told for there to be a change! ANYWHO HAVE A GREAT DAY Y'ALL BAI
    5 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Happy Shana Tovah! Its so cool to see how people celebrate diffrent Holidays in diffrent contreys! Whats yalls fav holiday? Mines Christmas! The amount of Holidays there are are so cool! ANYWHO HAVE A GREAT DAY GUYS BAIIIIII! AND HAPPY SHANA TOVAH!
    6 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Dang! I saw a huge snail once might have been this one I was on vacation I picked it up and took a picture with it! And no I did not get that rat thing! But ye I can see why we want to get rid of it! I hope it doesn't hurt anyone or anything! Gl! ANYWHO HAVE A GREAT DAY YALL BAI!
    7 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Yas! We only have one world better use it wisely! Sure we could try to live on Mars BUT DO YK HOW FAST WE COULD DIE!? Not to worry any one but just to show that we can control the earth this article proves it! Keep up the good work people! And chelal0594 well since u said "If only we were all like this..." whats stopping us!? We can try our best to save the earth OUR ONLY EARTH! ♡ 🌎 . #savetheplanet! So guys even little things count if ur doing something to save the world rather small or big YOUR SAVING THE WORLD! If we all do something ANYTHING that can make a huge difference then do it! The world matters! Because we matter life matters! Have a great day yall and remember to save the planet!
    8 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Dang. Thats really sad this shows you should become prepared for anything! R.I.P to the ones who died! If this happened to me the number one thing I'll do is save my dog! I'm really happy people are helping around the world! Because its not the town fault or anything they deserve homes and to live not to suffer it just isn't fair! I hope America keeps helping and happy England joined in snd I really hope other places help to BCS THIS IS BAD! So far they are already helping people get homes witch is good cuz as you know shelter comes first! Now they need a plan to get all that water out bcs it won't magically dissapear in a night so I wish them the best of luck with that! And ofc they need to fix there reads shops and pretty much everything! Oh God there's alot to do I hope they do it fast tho! I hope they feagure everything out and I hope people are able to be saved and get homes and get the water out of there street bcs thats not good at all! Alr bai y'all have a great day!
    9 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    R.I.P. she was a great queen its sad to see her go. But does anyone know how she died? She was such a good queen! I hope she had a pieceful death! Anywho who guys hope u have a great day and once again R.I.P the queen<3
    13 days ago
  • brooklynj
    brooklynj added a new comment in
    Wow so cool! it's so cute! Now I love dinosaurs this one show got me edicted to them as you can guess its involved Jurassic world. You know I really hope they are able to bring some dinosaurs back to life! Do you know how cool that'll be!? Scienctist u need to step your game up! ANYWHO HAVE A GREAT DAY Y'ALL BAI!
    15 days ago

Badges (3)

First BookCreate an AvatarWrote First Book Review

Following (4)

harrypfangirl
sokeefe_forever
brooklynj
cuatro-dayanat

Followers (6)

harrypfangirl
sokeefe_forever
brooklynj
wolffan165
lenikhvadagiani
gaurdain

Most DOGO Points

RankNameScore
3791gia21258 points
3792erinlove59258 points
3793bob1000258 points
3794zookzook08257 points
3795xfirehawk257 points
3796tnieves21257 points
3797tardisblue257 points
3798sunnybunny09257 points
3799resw257 points
3800readspeedster257 points